Adelina call center

Adelina call cente, Lviv

Перед Контакт-Центром Аделіна-Оптіс, на певному, етапі розвитку виникла проблема з подальшим масштабуванням IT-інфраструктури. Попередньо робочі місця організовували за допомогою звичайних ПК. Так як щільність робочих була високою, це спричинило ряд ускладнень. Нашою компанією був розроблений проект плавного переходу та подальшого масштабування IT-інфраструктури за допомогою тонких клієнтів HP.

Проблеми Вирішення
– Надмірне тепловиділення;  – Прості та енергоефективні компоненти ТК практично не виділяють тепла;
– Шум, який впливає на якість роботи операторів контакт-центру;  – Архітектура ТК організована таким чином, що не містить жодних рухомих частин і тому його робота є безшумною;
– Високий рівень енергоспоживання який був основною перешкодою для нарощення робочих місць (підвід живлення не був розрахований на роботу такої к-ті ПК);  – ТК споживає не більше 10 Вт;
Для забезпечення безперебійної роботи достатньо одного ББЖ на 4-6 ТК;
– Відсутність централізованого управління та контролю за робочими місцями операторів;  – ТК надають можливість організації: централізованого керування, розподілу прав доступу, налаштування ПЗ та моніторингу роботи робочих сеансів;
– Необхідність в постійному технічному та програмному обслуговуванні ПК на місцях;  – Для організації робочого місця достатньо підключити ТК до мережі, після цього усі подальші роботи по налаштуванню можна виконувати віддалено з адміністративного робочого місця;
Другим етапом удосконалення роботи термінальної системи було впровадження кластеру з високим рівнем доступності:
  • Трьох-вузлова інфраструктура забезпечує можливість роботи навіть до того моменту, коли хоч один з вузлів кластеру продовжує працювати;
  • Термінальні сесії користувачів рівномірно розподіляються між усіма вузлами кластеру по таких критеріях, як кількість вільної оперативної пам’яті та середній рівень завантаженості процесорів;
  • Консолідація піддискових ресурсів забезпечує значно вищий рівень надійності збереження даних, подальшого управляння та резервного копіювання;

Adelina brochure