
Adelina call center
Adelina call cente, Lviv
Перед Контакт-Центром Аделіна-Оптіс, на певному, етапі розвитку виникла проблема з подальшим масштабуванням IT-інфраструктури. Попередньо робочі місця організовували за допомогою звичайних ПК. Так як щільність робочих була високою, це спричинило ряд ускладнень. Нашою компанією був розроблений проект плавного переходу та подальшого масштабування IT-інфраструктури за допомогою тонких клієнтів HP.
Проблеми | Вирішення |
– Надмірне тепловиділення; | – Прості та енергоефективні компоненти ТК практично не виділяють тепла; |
– Шум, який впливає на якість роботи операторів контакт-центру; | – Архітектура ТК організована таким чином, що не містить жодних рухомих частин і тому його робота є безшумною; |
– Високий рівень енергоспоживання який був основною перешкодою для нарощення робочих місць (підвід живлення не був розрахований на роботу такої к-ті ПК); | – ТК споживає не більше 10 Вт; Для забезпечення безперебійної роботи достатньо одного ББЖ на 4-6 ТК; |
– Відсутність централізованого управління та контролю за робочими місцями операторів; | – ТК надають можливість організації: централізованого керування, розподілу прав доступу, налаштування ПЗ та моніторингу роботи робочих сеансів; |
– Необхідність в постійному технічному та програмному обслуговуванні ПК на місцях; | – Для організації робочого місця достатньо підключити ТК до мережі, після цього усі подальші роботи по налаштуванню можна виконувати віддалено з адміністративного робочого місця; |
Другим етапом удосконалення роботи термінальної системи було впровадження кластеру з високим рівнем доступності:
- Трьох-вузлова інфраструктура забезпечує можливість роботи навіть до того моменту, коли хоч один з вузлів кластеру продовжує працювати;
- Термінальні сесії користувачів рівномірно розподіляються між усіма вузлами кластеру по таких критеріях, як кількість вільної оперативної пам’яті та середній рівень завантаженості процесорів;
- Консолідація піддискових ресурсів забезпечує значно вищий рівень надійності збереження даних, подальшого управляння та резервного копіювання;